Berlin'deki en önemli şantiyelere genel bakış

Beykozlu

New member
Taşıtlar için Berlin'e giden yol giderek daha fazla sabır testi haline geliyor. Şantiyeler, kapanışlar veya sapmalar düzenli olarak eklenir. En son kötü haber, otoyol üçgen radyo kulesindeki A100 köprüsünün engellenmesidir. Şu anda nerede? Genel bir bakış.


Harap Ringbahnbrücke:

  • Önemli trafik düğümündeki halka demiryolu köprüsünün engellenmesi sürpriz oldu. Bu arada, kuzeye doğru gelen trafik, karşı şeridin karşısındaki bir patikada tekrar yuvarlandı – ancak kamyonlar bölgeden uzak durmalı. A100'de, özellikle yoğun saat trafiğinde düzenli gecikmeler vardır.
  • Şimdi S-Bahn da etkileniyor. Güvenlik nedeniyle, demiryolu artık köprünün altına girmemelidir. Yüzük izi sadece birçok Berlin için değil, aynı zamanda S46 hattı da önemlidir. Genellikle Dahme-Spreewald'ın Brandenburg bölgesindeki Königs Wusterhausen'i Berlin'in batısında Westend ile birleştirir. Şimdi çizgi Berlin Bundesplatz'a sürüyor. Rotanın S-Bahn trafiğine ne kadar kapalı kalacağı açıktır.
A115 – İnşaat İşi -2026 Ortası:

  • Potsdam-Babelsberg'den A115'te arabayla Berlin'e gitmek istiyorsanız, ayrıca sabırlı olmalısınız. Büyük bir şantiye nedeniyle, şu anda Kreuz Zehlendorf ve Berlin Kavşağı İspanyol Allee'deki eyalet sınırı arasında sadece bir şerit var. Genellikle Brandenburg'da üç, Berlin'de iki tane vardır.
  • Sonuç, her gün sadece yoğun saat trafiğinde değil, uzun trafik sıkışıklığıdır. Durum, birkaç sürüş ve kalkışın engellenmesi ile de karmaşıktır. İnşaat da Potsdam-Babelsberg yönünde inşa edilmektedir. Sonuçta, orada iki şerit mevcuttur. Autobahn GmbH'ye göre, büyük yenileme projesi Temmuz 2026'da tamamlanmalıdır.
Berlin'in ana istasyonundaki ovaların yarısı sıkı:

  • Şubat ortasından bu yana, Berlin Merkez İstasyonu'nun bodrumunda sekiz pistten sadece dördüne erişilebilir. Bölgesel trafik, 22 Nisan'a kadar devam edecek olan inşaat çalışmalarından da etkilenir. Birkaç hat yönlendirilir veya tutulur. Potsdam-Griebnitzsee ve Ber arasındaki RB23 trenleri her saatte değil, sadece iki saatte bir koşar.
Durun Wollankstraße Mart 2027 sonuna kadar kuzeye uygulanmayacak:

  • Cuma gününden beri Berlin'in kuzeyinde Wollankstrasse üzerinde bir köprü yeniden inşa edildi. S1, S25 ve S85 S-BAHN çizgileri etkilenir. Wollankstraße seyahatin kuzey yönünde durur. Oraya çıkmak isteyen yolcular Schönholz S-Bahn istasyonuna gitmeli ve bir istasyonu ters yönde Wollankstrasse'ye geri götürmelidir. Wollankstrasse'ye girmek istiyorsanız, güneyde bir istasyonu Bornholmer Straße S-Bahn istasyonuna götürmeli ve karşı platforma geçmelisiniz.
Geçici U12 – Haziran'a kadar daha uzun seyahat süreleri:

  • Yeni çizgiler ve kısaltılmış teklif: Berlin içindeki profesyonel bağışçılar tarafından da kullanılan U2 (Ruhleben-pankow) ve U3 (Krumme Lanke-Warschauer Straße) metro hatlarında büyük değişiklikler var. BVG'ye göre, Ruhleben ve Warschauer Straße arasındaki yeni U12 U2 yerine çalışıyor. Gleisdreieck'te sadece bu istasyon ve Pankow arasında çalışan U2'ye geçmek mümkündür.
  • U3, Berlin Güneybatı Krumme Lanke'den Warschauer Straße'ye değil, sadece Nollendorfplatz'a giderken. U1, Warschauer Straße'ye gitmek yerine sadece Batı'daki Uhlandstrasse ve Wittenbergplatz arasında gidip gelir. Değişikliklerin bir sonucu olarak: gezginler daha uzun seyahat ediyor.
Berlin'in kuzeyindeki şerit yerine U6 otobüsü:

  • Taşıtlar zaten Tegel Final Stop ve Kurt-Schumacher-Platz arasındaki U6'nın engellenmesine alıştılar. Kasım 2022'den bu yana, rotanın yeni binası nedeniyle yedek trafik sunulmaktadır ve daha uzun seyahat süreleri vardır. Her şey ne kadar sürer? BVG web sitesi “Bir sonraki duyuruya kadar,” diyor. Zaten bir önceki yıla göre, güzergahtaki metro muhtemelen 2026'da tekrar yuvarlandı.
 
Üst