Beykozlu
New member
YouTube'da birkaç milyon takipçisi var ve Haberları, yayınları ve podcast'leriyle yüz binlerce gence ve genç yetişkine ulaşıyorlar. Gerçek isimleri Nico ve Sascha olan Inscope21 ve UnsympathischTV'den bahsediyoruz.
Yeni podcast bölümleri “Geheimratseck”in aslında ehliyetler ve sürüş testlerinde nasıl başarısız olabileceğiniz hakkında olması gerekiyor. Ancak konu hızla arabalara, içten yanmalı motorlara ve elektrikli modellere dönüyor. İki fenomen zaten bir dizi arabayı denedi, ancak elektrikli arabalarla ilgili kararları oldukça felaket.
Günaydın Berlin
Bülten
Kayıt olduğunuz için teşekkürler.
E-postayla bir onay alacaksınız.
İlgili diyalog Porsche Merkezine giderken ortaya çıkıyor. Direksiyon başındaki Nicolas “Nico” Lazaridis, bunun Porsche'nin ürettiği akülü elektrikli spor otomobili Taycan'la yaptığı son yolculuk olduğunu söylüyor. Şu anda bu arabayı üç yıldır kullanıyor ve şu sonuca varıyor: “Elektrikli araba kullanmaktan bıktım, bu benim için tam bir felaketti. Bir daha yaşamak istemediğim bir deneyim. Bence harika.” şehir merkezi için kısa mesafeleri katedebiliyorsanız bu iyi bir şey.”
Elektrikli otomobil benzin istasyonunda: Şarj istasyonunda bekleniyor
Podcast ortağı Sascha Hellinger da aynı fikirde. Mercedes'ten bir E-Serisi satın aldıktan sonra elektrikli bir Smart satın aldı ve “Arabanın harika olduğunu düşündüm. Harika olmayan tek şey ya benim onu şarj edemeyecek kadar aptal olmam ya da arabanın onu şarj edemeyecek kadar aptal olmasıydı.” ” Arabasını şarj istasyonuna park ettiği, her şeyin fişe takılı olduğu ve uygulamanın şarj durumunu da gösterdiği zamanlar oldu, “ancak dört saat sonra geri döndüğümde şarjın yüzde biri bile yok.”
Arkadaşı ve iş ortağı Nico da bu deneyimi yaşamış: “Kardeşim, bu konuda sana bir iki şey söyleyebilirim” diyor Stuttgartlı adam. Benzin istasyonundaki şarj istasyonlarının arızalı olduğu veya şarjın çalışmadığı zamanlarda yağmurda otoyolda araç kullandığını anlatıyor.
Konuşmadan her iki adamın da aslında elektrikli araba sürerek bir açıklama yapmak istediği ancak sonuçta pratikte bundan memnun kalmadıkları görülüyor. Gittiği Porsche merkezine ve artık tercih ettiği klasik benzinli spor otomobile bakan 29 yaşındaki Lazaridis, kendisinin artık açıkça 911 Turbo S'nin bir temsilcisi olduğunu söyledi.
Ana kanalı Inscope21'de 2,7 milyondan fazla abonesi bulunan Stuttgart merkezli YouTuber Lazaridis'in sonucuna göre, elektrikli mobilite öncelikle şehir trafiği için ilgi çekici, ancak uzun mesafeli yolculuklar için kesinlikle ilgi çekici değil. E-araba Haber klibi artık X platformunda da dolaşıyor.
Ancak birçok kullanıcı gençlerin yanlış arabayı seçtiğine de inanıyor. Bir kullanıcı şöyle yazıyor: “Tesla'yla asla böyle sorunlar yaşamazsınız çünkü Tesla'nın şarj ağına %99 güvenebilirsiniz. 6 yıldır hiç sorun yaşamadım.”
Diğerleri de aynı fikirde: “Elektrikli otomobiller ile Tesla elektrikli otomobil deneyimi arasında büyük bir fark var. Videoda söylenen her şeyi anlayabiliyorum; Tesla sürüş deneyimi yok. Şarj altyapısı her şeyin başı ve sonu. Diğer üreticiler de aynı fikirde. Artık yavaş yavaş yetişiyoruz.”
Yeni podcast bölümleri “Geheimratseck”in aslında ehliyetler ve sürüş testlerinde nasıl başarısız olabileceğiniz hakkında olması gerekiyor. Ancak konu hızla arabalara, içten yanmalı motorlara ve elektrikli modellere dönüyor. İki fenomen zaten bir dizi arabayı denedi, ancak elektrikli arabalarla ilgili kararları oldukça felaket.
Günaydın Berlin
Bülten
Kayıt olduğunuz için teşekkürler.
E-postayla bir onay alacaksınız.
İlgili diyalog Porsche Merkezine giderken ortaya çıkıyor. Direksiyon başındaki Nicolas “Nico” Lazaridis, bunun Porsche'nin ürettiği akülü elektrikli spor otomobili Taycan'la yaptığı son yolculuk olduğunu söylüyor. Şu anda bu arabayı üç yıldır kullanıyor ve şu sonuca varıyor: “Elektrikli araba kullanmaktan bıktım, bu benim için tam bir felaketti. Bir daha yaşamak istemediğim bir deneyim. Bence harika.” şehir merkezi için kısa mesafeleri katedebiliyorsanız bu iyi bir şey.”
Elektrikli otomobil benzin istasyonunda: Şarj istasyonunda bekleniyor
Podcast ortağı Sascha Hellinger da aynı fikirde. Mercedes'ten bir E-Serisi satın aldıktan sonra elektrikli bir Smart satın aldı ve “Arabanın harika olduğunu düşündüm. Harika olmayan tek şey ya benim onu şarj edemeyecek kadar aptal olmam ya da arabanın onu şarj edemeyecek kadar aptal olmasıydı.” ” Arabasını şarj istasyonuna park ettiği, her şeyin fişe takılı olduğu ve uygulamanın şarj durumunu da gösterdiği zamanlar oldu, “ancak dört saat sonra geri döndüğümde şarjın yüzde biri bile yok.”
Arkadaşı ve iş ortağı Nico da bu deneyimi yaşamış: “Kardeşim, bu konuda sana bir iki şey söyleyebilirim” diyor Stuttgartlı adam. Benzin istasyonundaki şarj istasyonlarının arızalı olduğu veya şarjın çalışmadığı zamanlarda yağmurda otoyolda araç kullandığını anlatıyor.
Konuşmadan her iki adamın da aslında elektrikli araba sürerek bir açıklama yapmak istediği ancak sonuçta pratikte bundan memnun kalmadıkları görülüyor. Gittiği Porsche merkezine ve artık tercih ettiği klasik benzinli spor otomobile bakan 29 yaşındaki Lazaridis, kendisinin artık açıkça 911 Turbo S'nin bir temsilcisi olduğunu söyledi.
Ana kanalı Inscope21'de 2,7 milyondan fazla abonesi bulunan Stuttgart merkezli YouTuber Lazaridis'in sonucuna göre, elektrikli mobilite öncelikle şehir trafiği için ilgi çekici, ancak uzun mesafeli yolculuklar için kesinlikle ilgi çekici değil. E-araba Haber klibi artık X platformunda da dolaşıyor.
Orada, elektromobilite konusuna ilişkin yorumcular da şüpheci: “Şarjın her zaman yakıt ikmali yapmaktan daha uzun sürmesi gibi sistemik sorunlara ek olarak, belediye hizmetleri de dahil olmak üzere sağlayıcıların çoğalması, aptalca fiyatlandırma, CC yerine erişim kartlarının kaosu ve OEM'ler arasında bile standardizasyon eksikliği.”Videoları, yayınları ve podcast'leriyle milyonlarca gence ve genç yetişkine ulaşan fenomenler Nico ve Sascha'dan elektrikli otomobiller hakkında yıkıcı bir karar. Yakın zamana kadar hâlâ üreticiler tarafından desteklenen BEV'lerle dolaşıyorlardı. Görünüşe göre biçimlendirici bir deneyim. pic.twitter.com/wTDPP0GWOZ
— Beyin Hıçkırığı (@BrainHiccup) 16 Haziran 2024
Ancak birçok kullanıcı gençlerin yanlış arabayı seçtiğine de inanıyor. Bir kullanıcı şöyle yazıyor: “Tesla'yla asla böyle sorunlar yaşamazsınız çünkü Tesla'nın şarj ağına %99 güvenebilirsiniz. 6 yıldır hiç sorun yaşamadım.”
Diğerleri de aynı fikirde: “Elektrikli otomobiller ile Tesla elektrikli otomobil deneyimi arasında büyük bir fark var. Videoda söylenen her şeyi anlayabiliyorum; Tesla sürüş deneyimi yok. Şarj altyapısı her şeyin başı ve sonu. Diğer üreticiler de aynı fikirde. Artık yavaş yavaş yetişiyoruz.”