Beykozlu
New member
Büyük piyanist Elisabeth Leonskaja şu anda Konzerthaus'ta onurlandırılıyor. “Hommage” dizisinde Sviatoslav Richter'in 1945 yılında Gürcistan'da doğan yüksek lisans öğrencisi arka arkaya karşımıza çıkıyor. Ancak Grieg konçertosu veya Beethoven'ın son üç sonatları gibi yavaş ilerleyen parçaları dinlemek istemiyorsanız ilk ilginç konser Çarşamba günü Werner Otto Hall'da gerçekleşti.
1978'den beri Viyana'da yaşayan Leonskaja, Alban Berg'in hala tonlu Sonat operasından ikinci Viyana ekolünün müziğini çalıyordu. 1'den Anton Webern'in iyi planlanmış Varyasyonlar operasyonuna. 27. Leonskaja, Berg Sonata'nın post-romantik iniş ve çıkışlarını şaşırtıcı bir tutarlılıkla aktarmayı başardı ve bestecinin isteğine sadık kalarak hemen ardından gelen Webern Varyasyonlarını aktardı: “Tonlarda zenginlik!” Burada her şey Berg'dekinden önemli ölçüde daha uyumsuz hale geliyor ve kuru hareket göz önüne alındığında, Wallowing de uygulamaya göre daha kolay ayarlanıyor – ancak Webern'in tel örgülerine nefes almayı hassas, esnek bir agojiyle başarıyor.
Günaydın Berlin
Bülten
Kayıt olduğunuz için teşekkürler.
E-postayla bir onay alacaksınız.
Arnold Schönberg hiçbir zaman Altı Piyano Parçası operasındaki kadar kısa ve öz konuşmamıştı. 19; Süit operasyonu. Şimdiye kadarki ilk on iki tonlu kompozisyonlardan biri olan 25, nispeten ayrıntılıdır – ve zaman zaman şu ya da bu harekette, bu gavotların, minuetlerin ve gösterilerin birdenbire ne kadar tuhaf ses çıkardığına, dans karakterlerinin ne kadar soyut hale geldiğine dair bir şok duyabilirsiniz. geri çekilir. Leonskaja'nın burada oynaması çok daha objektif ve sert hale geliyor; Burada ve piyano parçalarında yumuşak geçişler yerine keskin profilli karakterler var.
Sosyal eleştiri ve duygusallık
Aradan sonra Richard Strauss'un “Enoch Arden” melodramıyla programa ilgi yoğun oldu. Aktör Ernst von Possart için “Zerdüşt” zamanında yaratılan Strauss, harika performans sanatı için kendisini film-müzikal atmosferik Haberin Detaylarılarla sınırlıyor. Burada, programa göre Leonskaja'nın “derin bir dostluğa” sahip olduğu Corinna Kirchhoff tarafından yapıldı.
Kirchhoff'un performansının terbiyeli olduğu düşünülebilir, ancak son derece müzikal olduğu, yani harika bir zamanlama ve ilerleme duygusuna sahip olduğu ortaya çıkıyor – ve “yüksek ton” olarak küçümsenen şey, 125 yıl önceki gösteriye referans olması nedeniyle burada.
Baş karakteri geride kalan çocuklara daha iyi bir eğitim verebilmek için uzun ticaret gezilerine çıkan, ancak bir gemi kazası nedeniyle karısının yeniden evlendiği kadar uzun süre uzak kalan aptal anti-Robinsonade – sosyal olarak bunun farkına bile varmayan bir metin Tamamen duygusallık nedeniyle eleştirel yaklaşımlar – dalga geçilmemelidir; Kirchhoff'un ustaca anladığı gibi, komedisi yalnızca kesin abartılarla ortaya çıkıyor.
1978'den beri Viyana'da yaşayan Leonskaja, Alban Berg'in hala tonlu Sonat operasından ikinci Viyana ekolünün müziğini çalıyordu. 1'den Anton Webern'in iyi planlanmış Varyasyonlar operasyonuna. 27. Leonskaja, Berg Sonata'nın post-romantik iniş ve çıkışlarını şaşırtıcı bir tutarlılıkla aktarmayı başardı ve bestecinin isteğine sadık kalarak hemen ardından gelen Webern Varyasyonlarını aktardı: “Tonlarda zenginlik!” Burada her şey Berg'dekinden önemli ölçüde daha uyumsuz hale geliyor ve kuru hareket göz önüne alındığında, Wallowing de uygulamaya göre daha kolay ayarlanıyor – ancak Webern'in tel örgülerine nefes almayı hassas, esnek bir agojiyle başarıyor.
Günaydın Berlin
Bülten
Kayıt olduğunuz için teşekkürler.
E-postayla bir onay alacaksınız.
Arnold Schönberg hiçbir zaman Altı Piyano Parçası operasındaki kadar kısa ve öz konuşmamıştı. 19; Süit operasyonu. Şimdiye kadarki ilk on iki tonlu kompozisyonlardan biri olan 25, nispeten ayrıntılıdır – ve zaman zaman şu ya da bu harekette, bu gavotların, minuetlerin ve gösterilerin birdenbire ne kadar tuhaf ses çıkardığına, dans karakterlerinin ne kadar soyut hale geldiğine dair bir şok duyabilirsiniz. geri çekilir. Leonskaja'nın burada oynaması çok daha objektif ve sert hale geliyor; Burada ve piyano parçalarında yumuşak geçişler yerine keskin profilli karakterler var.
Sosyal eleştiri ve duygusallık
Aradan sonra Richard Strauss'un “Enoch Arden” melodramıyla programa ilgi yoğun oldu. Aktör Ernst von Possart için “Zerdüşt” zamanında yaratılan Strauss, harika performans sanatı için kendisini film-müzikal atmosferik Haberin Detaylarılarla sınırlıyor. Burada, programa göre Leonskaja'nın “derin bir dostluğa” sahip olduğu Corinna Kirchhoff tarafından yapıldı.
Kirchhoff'un performansının terbiyeli olduğu düşünülebilir, ancak son derece müzikal olduğu, yani harika bir zamanlama ve ilerleme duygusuna sahip olduğu ortaya çıkıyor – ve “yüksek ton” olarak küçümsenen şey, 125 yıl önceki gösteriye referans olması nedeniyle burada.
Baş karakteri geride kalan çocuklara daha iyi bir eğitim verebilmek için uzun ticaret gezilerine çıkan, ancak bir gemi kazası nedeniyle karısının yeniden evlendiği kadar uzun süre uzak kalan aptal anti-Robinsonade – sosyal olarak bunun farkına bile varmayan bir metin Tamamen duygusallık nedeniyle eleştirel yaklaşımlar – dalga geçilmemelidir; Kirchhoff'un ustaca anladığı gibi, komedisi yalnızca kesin abartılarla ortaya çıkıyor.