Geçen yıl başlayan ve Almanya'daki demiryolları boyunca cep telefonlarının tedarikinin önemli ölçüde iyileştirilmesi gereken “Gigabit İnovasyon Pisti” (Ginth) araştırma ve geliştirme projesi, en çok katılımcılarla bir sonraki turda ilerliyor. Dört Alman mobil operatörün tamamı, Deutsche Bahn (DB) ve diğer ortaklarla birlikte trende yüksek hızlı internet oluşturmak için GINT XT'nin bir parçası olarak işbirliği yapmak istiyor. Doğrudan pistteki kompakt cep telefonu ağaçları, can sıkıcı radyo kıvılcımlarının nihayet yol boyunca ve vagonlarda geçmişin bir anısı olmasını sağlamayı amaçlamaktadır.
Önceki girişim temelinde, şu anda Mecklenburg-Batı Pomerania'da yaklaşık on iki kilometre uzunluğunda sadece bir gigabit test pisti var. Önceki Gints Mitstreiter DB, Ericsson, O2 Telefónica ve Vancege, 2024'te hızlı internet bağlantıları için testler yaptı.
Funk ağaçları orada pistlere birkaç metre yakın. Bu, 5G merkezli ve bugünün tüm Avrupa'daki demiryolu radyosunun yerini alan 5G'ye dayanan gelecek Demiryolu Mobil İletişim Sistemi (FRMCS) için ambüktürün inşası için ön koşuldur. Bu iletim sistemleri mobil telefon bağlantıları ve yolcu verileri için de kullanılabilir.
Ginth XT, 1 ve 1'de Deutsche Telekom ve Vodafone ve Alman Havacılık Merkezi (DLR) artık gemide. Proje, Federal Dijital ve Devlet Modernizasyonu Bakanlığı (BMDS) tarafından finanse edilmeye devam ediyor. Katılımcılar, tüm mobil operatörlerin 5G frekansları 3.6 GHz'de kullanılırsa, Gigabit'in tren ve ülke arasındaki veri hızlarının mümkün olması gerektiği testlerin ve projeksiyonların sonuçlarına güvenmek istiyorlar.
Hamburg – Berlin veri yolcuları için güncellendi
Ağ operatörleri ve ortakları, temel istasyonların, yazılımın ve antenlerin veya Radyo Erişim Ağının (RAN) birlikte nasıl kullanılabileceğine dair plan için test edilecektir. Hedeflenen 5G alanına ek olarak, hem en düşük frekansları daha büyük bir aralık hem de daha yüksek bir spektrumla test etmek istersiniz. Genel Mobil Radyo'nun FRMC'lerle uyumluluğu da incelenmelidir.
Bu kez, Hamburg – Berlin'in demiryolu hattındaki alanın kapsamı için teknik çözümlere dikkat ediliyor. Katılımcılara göre, “trende gigabit veri hızları ile mobil iletişim için Alman yenilik yolu olmalı”. DB ve dört yerel mobil operatör, Ekim Dijital Zirvesi sırasında pistte 5G için bir tedarik kavramının testleri, geliştirilmesi ve uygulanması için teknolojiyi test etmek için bir niyet beyanı imzaladı. Demiryolu, her iki kilometrelik ağaç ve güç kapları gibi diğer FRMC altyapılarının yanı sıra pistler boyunca elektrik ve veri hatları gibi diğer FRMC altyapılarını biriktirmek için rotanın yakın genel yenilenmesini kullanmak istiyor.
Trendeki video konferansı mümkün olmalıdır
Federal Dijital Bakanı Kasten Wildberger (CDU) Ginth XT'nin başında, “Modern bir devlet için, insanların interneti kısıtlamadan çalışmak, iletmek ve trene çağırmak için kullanabilmeleri gerektiği açıktır.” Dedi. DB Sayısallaştırma ve Teknoloji Direktörü Daniela Gerd Tom Markotty de bilir: Gezginler “trende çalışmak, video konferanslara katılmak veya arama yapmak” istedi. Vaat ediyor: “Birlikte bu ifadeye adalet yapıyoruz”.
Vodafone Marcel de Groot'un patronu, “Deniz Feneri Projesi” nden, Telekom Technology CEO'su Abdu Mudesir'den “merkezi geleceğin görevi” nden söz etti. Pistte Gigabit mümkündür, “Herkes yüzleşirse”, O2-Cece Markus Haas iyimserdi. Tüm 5G spektrumunun kullanımı artık gelecekteki başarının kollarını açıklığa kavuşturmalıdır. 1 ve 1, açık yaklaşımından gelen deneyimin
(WPL)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!
Önceki girişim temelinde, şu anda Mecklenburg-Batı Pomerania'da yaklaşık on iki kilometre uzunluğunda sadece bir gigabit test pisti var. Önceki Gints Mitstreiter DB, Ericsson, O2 Telefónica ve Vancege, 2024'te hızlı internet bağlantıları için testler yaptı.
Funk ağaçları orada pistlere birkaç metre yakın. Bu, 5G merkezli ve bugünün tüm Avrupa'daki demiryolu radyosunun yerini alan 5G'ye dayanan gelecek Demiryolu Mobil İletişim Sistemi (FRMCS) için ambüktürün inşası için ön koşuldur. Bu iletim sistemleri mobil telefon bağlantıları ve yolcu verileri için de kullanılabilir.
Ginth XT, 1 ve 1'de Deutsche Telekom ve Vodafone ve Alman Havacılık Merkezi (DLR) artık gemide. Proje, Federal Dijital ve Devlet Modernizasyonu Bakanlığı (BMDS) tarafından finanse edilmeye devam ediyor. Katılımcılar, tüm mobil operatörlerin 5G frekansları 3.6 GHz'de kullanılırsa, Gigabit'in tren ve ülke arasındaki veri hızlarının mümkün olması gerektiği testlerin ve projeksiyonların sonuçlarına güvenmek istiyorlar.
Hamburg – Berlin veri yolcuları için güncellendi
Ağ operatörleri ve ortakları, temel istasyonların, yazılımın ve antenlerin veya Radyo Erişim Ağının (RAN) birlikte nasıl kullanılabileceğine dair plan için test edilecektir. Hedeflenen 5G alanına ek olarak, hem en düşük frekansları daha büyük bir aralık hem de daha yüksek bir spektrumla test etmek istersiniz. Genel Mobil Radyo'nun FRMC'lerle uyumluluğu da incelenmelidir.
Bu kez, Hamburg – Berlin'in demiryolu hattındaki alanın kapsamı için teknik çözümlere dikkat ediliyor. Katılımcılara göre, “trende gigabit veri hızları ile mobil iletişim için Alman yenilik yolu olmalı”. DB ve dört yerel mobil operatör, Ekim Dijital Zirvesi sırasında pistte 5G için bir tedarik kavramının testleri, geliştirilmesi ve uygulanması için teknolojiyi test etmek için bir niyet beyanı imzaladı. Demiryolu, her iki kilometrelik ağaç ve güç kapları gibi diğer FRMC altyapılarının yanı sıra pistler boyunca elektrik ve veri hatları gibi diğer FRMC altyapılarını biriktirmek için rotanın yakın genel yenilenmesini kullanmak istiyor.
Trendeki video konferansı mümkün olmalıdır
Federal Dijital Bakanı Kasten Wildberger (CDU) Ginth XT'nin başında, “Modern bir devlet için, insanların interneti kısıtlamadan çalışmak, iletmek ve trene çağırmak için kullanabilmeleri gerektiği açıktır.” Dedi. DB Sayısallaştırma ve Teknoloji Direktörü Daniela Gerd Tom Markotty de bilir: Gezginler “trende çalışmak, video konferanslara katılmak veya arama yapmak” istedi. Vaat ediyor: “Birlikte bu ifadeye adalet yapıyoruz”.
Vodafone Marcel de Groot'un patronu, “Deniz Feneri Projesi” nden, Telekom Technology CEO'su Abdu Mudesir'den “merkezi geleceğin görevi” nden söz etti. Pistte Gigabit mümkündür, “Herkes yüzleşirse”, O2-Cece Markus Haas iyimserdi. Tüm 5G spektrumunun kullanımı artık gelecekteki başarının kollarını açıklığa kavuşturmalıdır. 1 ve 1, açık yaklaşımından gelen deneyimin
(WPL)
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir Haberler+ paketine ihtiyacınız var. Şimdi yükümlülük olmadan bir hafta deneyin – yükümlülük olmadan!