IG Metall ile inşaat konuşmalarına rağmen Köln Ford Fabrikası'na vur

Adanali

New member
Köln Ford'un bitkilerinde, 1930'da açılmasından bu yana ilk kez somut tasarruf planlarına yönelik grevler. Sabah, IG Metall atölyelerde akış nesneleri biriktirdi ve ilk vardiyalar başarısız oldu. Ford Cologne'un IG Metall sözcüsü David Lüdtke, ilk iflas değişikliğinden sonra “İş tamamen burada.” Diyor. İş çalışması, üretim, geliştirme, yönetim ve diğer alanlar olmak üzere tüm pozisyonu etkiler. “Kimsenin içeri girmesine izin vermiyoruz.”



O zamandan önce, yönetim ve IG Metall arasında bir dönüm noktası olmadan engellenen müzakerelerde bazı hareketler vardı. Yönetimin pozisyonunu sunduğu toplu pazarlık partilerinin kısa vadeli bir toplantısından sonra, Salı akşamı IG Metall tarafından konuşmanın yapıcı olduğu söylendi. Bir sendika sözcüsü içerikler hakkında yorum yapmak istemedi. Hiçbir anlaşma yoktu, bu yüzden şimdi beklendiği gibi bir grev. IG Metall sözcüsü, haftanın sonunda yönetim ile tartışmalar devam edebilir. Köln Ford'un eserleri tarafından yaklaşık 11.500 kişi hala istihdam ediliyor. Yönetim, 2027 sonuna kadar 2900 işini sökmek istiyor. Birlik, ABD grubunun Alman şubesinin sürekli varlığının risk altında olduğu bir kavram kavramı ile şirketin zirvesini suçluyor.

IG Metall, olası bir iflas davasında daha sonra işlerini kaybedebilenler için toplum ve finansal garantilerden gönüllü olarak ayrılanlar için yüksek kıdem tazminatı gerektirir. Şimdiye kadar, bu başarısızlık sadece saf bir teoridir. Bununla birlikte, Almanya'daki iştiraki için garanti edilen Birleşik Devletler Ana Grubu'nun düzenlemesini çözmek için, şimdi olmamadan önce mümkündür. Bu nedenle IG Metall, özellikle çalışanlar için finansal bir koruyucu kalkan ister.

Satışlar çökmeye devam ediyor


Ford, satışı yüksek beklentiler altında olan iki yıl boyunca Köln'de iki yeni elektrikli otomobil modeli üretiyor. Satılan parça sayısı çok küçük, personelin maliyetleri çok yüksek. Ford şimdi Almanya ve Avrupa'da ekonomik olarak hayatta kalamayacak kadar küçük ve daralma hızla ilerliyor: Geçen yıl, Almanya'da onaylanan otomobillerin sadece yüzde 3,5'i Ford'dan geldi, iki yıl önce yüzde beş oldu. Sonuçta, Nisan ayında yakın zamanda onaylanan Ford otomobil numarası, bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 15,2 arttı, bu nedenle pazar payı yüzde 3,9'a yükseldi. Ticari araçların yüzdesi önemli ölçüde daha yüksektir, ancak Almanya'da üretilmemektedir.



Ayrıca çok uzun süre hafife almak için ev yapımı bir hata var. İş yükünü telafi etmek için, iki elektrikli otomobil, Ford Explorer (39.900 Euro'dan) ve Capri (42.400 Euro) modeli, marjın önemli ölçüde azaldığı Volkswagen'in teknolojisine dayanıyor. Bununla birlikte, iki elektrikli otomobil, daha büyük piyasa hisselerinin fethi için çok pahalıdır, bu da azalan bir spiral için iyi bir tarif. Yeni elektrikli otomobil geni Ford Puma ile çok az değişecek.



İşin kısmi satışı da başka bir otomotiv, muhtemelen Renault ile bir seçenek olarak tartışılmaktadır. ABD Ana Grubunun yeni elektrikli otomobillerin geliştirilmesi ve üretimine, özellikle koloni tesisini bir ödeme ve garanti yükümlülüklerinin geri çekilmesiyle yayınlamak zorunda kaldıktan sonra bir milyar daha yatırım yapması pek olası değildir. Almanya Ford'un yeni oranları muhtemelen belirtilen faktörleri sıralıyor.



Ford Almanya merkezine göre Benjamin Gruschka'ya göre, grevin işveren üzerindeki baskısı artık önemli ölçüde artıyor. Yön içerik açısından hareket etmezse, daha fazla olağanüstü olacaktır.


(FPI)
 
Üst