Beykozlu
New member
Mezuniyet fotoğrafı olması istenen fotoğraf skandala yol açtı: Geçen yıl Haziran ayında Federal İçişleri Bakanı Nancy Faeser (SPD) Twitter hesabında bir demokrasi projesi kapsamında bir fotoğraf paylaşmış ve önemli bir ayrıntıyı gözden kaçırmıştı. Çünkü bazı öğrenciler elleriyle aşırılık yanlısı hareketler yaptı.
Teach First eğitim girişiminin “Anayasa Öğrencileri” projesine Berlin, Saksonya ve Kuzey Ren-Vestfalya’dan 150 genç katıldı. Öğrencileri politik ve demokratik eğitime yaklaştırmayı amaçlar. Faeser’in bakanlığı konsepti yaklaşık 1,5 milyon avro ile destekledi. Katılımcılar, İçişleri Bakanı’nın yönlendirmesiyle “anayasa öğrencisi” olarak onurlandırıldı. Anı bir fotoğrafla yakalamalı.
İlk bakışta gözden kaçması kolay, Haberin Detaylarıda bazı gençler Müslüman Kardeşler’in Rabia sembolü ve Türk milliyetçisi Ülkücü hareketinin sembolü olan sözde kurt selamı gösterdi. Ayrıca başka bir öğrenci, terörist milis İslam Devleti’nden bir el işaretiyle işaret parmağını kaldırarak poz verdi. Doğrulanmayan bilgilere göre, öğrenciler o sırada 15 yaşındaydı ve Berlin’den geldi.
Fotoğraf, İçişleri Bakanlığı’nın yaptığı açıklamadan sonra internetten çekildi: Bu, doğru davranan gençleri korumak içindi. Nancy Faeser olayı “kabul edilemez” olarak nitelendirdi. Öğrencilerin davranışlarını sert bir şekilde kınadı ve proje sponsoru ile görüşmeleri duyurdu.
İlan | daha fazlasını okumak için kaydırın
Faeser proje üzerinde çalıştığını açıkladıktan sonra konu kamuoyundan kayboldu. Berliner Zeitung, Federal İçişleri Bakanlığı’na (BMI) sordu: Proje sponsoru ile görüşmelere ne oldu?
İçişleri Bakanlığı sözcüsü, olaydan sonra Federal İçişleri Bakanlığı’nın “proje sponsoru tarafından proje yapılarının incelemesini başlattığını” ve ayrıca “eleştirel bir şekilde izlediğini” duyurdu. “2022/2023 öğretim yılında aşağıdaki proje için içerik ve yapısal düzenlemeler yapıldı.”
Düzenlemeler, “eğitim başarısını artırmayı ve gençleri aşırılık yanlısı etkilerden korumayı” amaçlayan bir önlemler paketini içeriyordu. Bu amaçla öğrenme içeriği, demokrasi eğitimi ve aşırılıkçılık gibi bağlayıcı konu bloklarıyla desteklenmiştir. Anayasaya aykırı sembollerle uğraşmak özel bir odak noktası olacaktır.
Berliner Zeitung ayrıca öğrencilerin davranışlarının – “anayasa öğrencisi” sertifikasının geri alınması dışında – sonuçları olup olmadığını da sordu. İçişleri Bakanlığı, proje sponsorunun Federal İçişleri Bakanlığı ile koordineli olarak öğrencilerin davranışlarını yoğun tartışmalarda tartıştığını ve yansıttığını yanıtladı. Ayrıca veliler ve okul görüşmelere davet edildi.
BMI’ye göre, öğrencilerle diyalog içgörüye yol açmıştır. Gençler jestlerin siyasi ve ideolojik sembolizminin farkına vardılar: “Gençler bu fırsatı değerlendirerek jestlerine bu önemi vermediklerini protesto ettiler, davranışlarından derin pişmanlık duydular, bunun için özür dilediler ve reddedeceklerine dair güvence verdiler. her türlü aşırılık.”
Önce Teach eğitim girişimi, Berliner Zeitung’a öğrencilerle yapılan değişimin başarılı olduğu bilgisini de verdi. İlgili gençler, jestlerin son derece sorunlu simgesel gücünü gördüler ve bir hata yaptıklarını anladılar. Tech First, pedagojik benlik imajlarının özünün, özellikle zor olduğunda gençlerle iletişim halinde olmakta yattığını vurguladı.
Teach First eğitim girişiminin “Anayasa Öğrencileri” projesine Berlin, Saksonya ve Kuzey Ren-Vestfalya’dan 150 genç katıldı. Öğrencileri politik ve demokratik eğitime yaklaştırmayı amaçlar. Faeser’in bakanlığı konsepti yaklaşık 1,5 milyon avro ile destekledi. Katılımcılar, İçişleri Bakanı’nın yönlendirmesiyle “anayasa öğrencisi” olarak onurlandırıldı. Anı bir fotoğrafla yakalamalı.
İlk bakışta gözden kaçması kolay, Haberin Detaylarıda bazı gençler Müslüman Kardeşler’in Rabia sembolü ve Türk milliyetçisi Ülkücü hareketinin sembolü olan sözde kurt selamı gösterdi. Ayrıca başka bir öğrenci, terörist milis İslam Devleti’nden bir el işaretiyle işaret parmağını kaldırarak poz verdi. Doğrulanmayan bilgilere göre, öğrenciler o sırada 15 yaşındaydı ve Berlin’den geldi.
Fotoğraf, İçişleri Bakanlığı’nın yaptığı açıklamadan sonra internetten çekildi: Bu, doğru davranan gençleri korumak içindi. Nancy Faeser olayı “kabul edilemez” olarak nitelendirdi. Öğrencilerin davranışlarını sert bir şekilde kınadı ve proje sponsoru ile görüşmeleri duyurdu.
İlan | daha fazlasını okumak için kaydırın
Proje işleme: Faeser sözünü tuttu mu?Bazı öğrencilerin resimde gösterdiği semboller kabul edilemez, şiddetle kınıyorum. Bu konuda proje sponsoru ile görüşme halindeyiz. https://t.co/jk9VGzyUF0
— Nancy Faeser (@NancyFaeser) 16 Haziran 2022
Faeser proje üzerinde çalıştığını açıkladıktan sonra konu kamuoyundan kayboldu. Berliner Zeitung, Federal İçişleri Bakanlığı’na (BMI) sordu: Proje sponsoru ile görüşmelere ne oldu?
İçişleri Bakanlığı sözcüsü, olaydan sonra Federal İçişleri Bakanlığı’nın “proje sponsoru tarafından proje yapılarının incelemesini başlattığını” ve ayrıca “eleştirel bir şekilde izlediğini” duyurdu. “2022/2023 öğretim yılında aşağıdaki proje için içerik ve yapısal düzenlemeler yapıldı.”
Düzenlemeler, “eğitim başarısını artırmayı ve gençleri aşırılık yanlısı etkilerden korumayı” amaçlayan bir önlemler paketini içeriyordu. Bu amaçla öğrenme içeriği, demokrasi eğitimi ve aşırılıkçılık gibi bağlayıcı konu bloklarıyla desteklenmiştir. Anayasaya aykırı sembollerle uğraşmak özel bir odak noktası olacaktır.
Berliner Zeitung ayrıca öğrencilerin davranışlarının – “anayasa öğrencisi” sertifikasının geri alınması dışında – sonuçları olup olmadığını da sordu. İçişleri Bakanlığı, proje sponsorunun Federal İçişleri Bakanlığı ile koordineli olarak öğrencilerin davranışlarını yoğun tartışmalarda tartıştığını ve yansıttığını yanıtladı. Ayrıca veliler ve okul görüşmelere davet edildi.
BMI’ye göre, öğrencilerle diyalog içgörüye yol açmıştır. Gençler jestlerin siyasi ve ideolojik sembolizminin farkına vardılar: “Gençler bu fırsatı değerlendirerek jestlerine bu önemi vermediklerini protesto ettiler, davranışlarından derin pişmanlık duydular, bunun için özür dilediler ve reddedeceklerine dair güvence verdiler. her türlü aşırılık.”
Önce Teach eğitim girişimi, Berliner Zeitung’a öğrencilerle yapılan değişimin başarılı olduğu bilgisini de verdi. İlgili gençler, jestlerin son derece sorunlu simgesel gücünü gördüler ve bir hata yaptıklarını anladılar. Tech First, pedagojik benlik imajlarının özünün, özellikle zor olduğunda gençlerle iletişim halinde olmakta yattığını vurguladı.