Beykozlu
New member
Bu bir Açık kaynak-Katkı. Berliner Verlag herkese ilgilendiğini verir OlasılıkAlaka ve profesyonel kalite standartlarına sahip metinler sunmak.
Medya eğitimi için bir okul konusuna olan talep, okul konularının merkezi bir noktaya eklenmesi için diğer taleplerden farklıdır. Medya eğitimi – anlamda Medya okuryazarlığı – Her okul konusunu ve herhangi bir kamuoyu tartışmasını etkileyen çapraz bölümsel bir konudur. Çünkü – her zaman doğrudan erişimimiz olmadığı yer – bize dünya fikrini veren medyadır.
Ortaya çıkan bozulmalar daha fazla farkındalık olmalıdır, çünkü medya seçmeli, kısaltmalı ve birleştirmelidir. Gazetecilik çalışmasında, dünyadan gördüğümüz boyun çizgisine yol açan koşullar vardır. Ve aynı gerçekle, dünyaya pencere seçilen stilistik ajanlara bağlı olarak çok farklı görünebilir.
Medya eğitimi için bir okul konusuna olan talep bu koşullarla ilgilidir, çünkü bilgi bilgisi çeşitli ve derindir ve bu arada bile edinilemez. Alman ve sosyal bilgiler gibi konularda medya eğitiminin bir parçası olarak medya okuryazarlığı hakkında soruların birleşmesi, hiçbir şeyden daha iyidir, ancak bilginin imaj ve Süddeutsche Zeitung'un karşılaştırılmasının çok ötesine uzanması için yeterli alan sunamaz.
Sınıftaki öğrencilerJumeau Alexis/imago
Projectitis yayıldı
Bu bağlamda, Gazete Yapan Okul gibi tüm girişimler de sıcak taşta ünlü bir düşüş olarak memnuniyetle karşılanmalıdır. Bu tür projeler, özellikle medya çalışmalarını (yani medya sistemi ve medya etiği, medya meslekleri ve haber yolları, vb.) Dilden görüntü ve Haber analizine dijital doğrulama becerilerine kadar çeşitli medya analizi yöntemlerini içeren kapsamlı bir medya eğitimi müfredatına entegre edilmişlerse mantıklı olacaktır. Amaç, Marburg Üniversitesi'nin öğrettiği bir medya yansıma yeterliliği olmalıdır.
Bununla birlikte, medya pedagojik alanında, projeisis de hiçbir şeyden daha iyi yayılmıştır, ancak geniş maddedeki kalan boşluklar zorlukla telafi edemez. Ve bu genellikle tüm öğrencilere ulaşmadığı ve kalıcı bir konu olmadığı için sürdürülebilir olmadığı ortaya çıkmaz. Medya Okuryazarlığı Nasıl yazılacağını, aritmetik ve okumayı öğrenmek zorundasınız. O zaman da bunları günlük yaşamda kullanmayı başarır – çok fazla araştırma yapmadan, çünkü her şeyden önce, medial belirtilerin ilgili yüzeyinin eleştirel görünümü verilmiştir.
Medya okuryazarlığı sayısallaştırma ile karıştırılmamalıdır
Bununla birlikte, eğitim politikası, savunmacı bir demokrasi için kritik yeterlilikleri teşvik etmeyi amaçlamaktadır, ancak daha ziyade, öncelikle dijitalleşmeye hizmet eden ve böylece medya eğitimi teklifini dijital yönlere düşüren ve aslında önemli eğitim sorunlarını teknik ekipman sorunlarına yönlendiren finansman programlarında kapsamlı eğitimin merkezi sorularını dış kaynaktır. Bu sadece çok az değil, Gerald Lembke'nin “dijital eğitimin yalanı” araştırmasında kanıtlandığı gibi, çok erken dijitalleşme bile tehlikelidir – ve bu da Amerikan dergisi pediatri tartışmasının tekrar tekrar gösterdiği gibi, sıklıkla hafife alınan televizyon için de geçerlidir.
Televizyonun genç seyircileri üzerinde olumsuz bir etkisi olabilir.Pond5 resimleri/imago
Bağımlılık ve medya şiddeti soruları hakkında bile konuşmuyoruz. Medya eğitimi ve bu nedenle müfredat komisyonları için, bazı Farza Komisyonları ifadelerine ezilen Microsoft promosyon metinleri tarafından etkileşime giren değerlendirilmiş didaktik materyalleri olan öğretmenlerin üniversite eğitimi ve daha ileri eğitimini oluşturmak için komisyonlar ayarlanmıştır.
Ve medya eğitimi teklifleri, diğer eğitim içeriği gibi çocukların beyin gelişimine dayanmak zorundadır, BT endüstrisinin çıkarlarını tersine takip etmemektedir. Çünkü ilköğretim öncesi ve ilkokul çağındaki sinaps oluşumu kişilerarası ilişkide ve mekansal deneyimde gerçekleşir. Bu aşamada, düz iki boyutlu teklifler, ek dijital tekliflerin mantıklı kullanımına da bakan eğitim fırsatlarını azaltır. Bu bir araba sürücü belgesi gibi: kimse zorluk korkusu nedeniyle üç yıllık bir çocuk sürüş okuluna göndermezdi.
Güven iyidir, kontrol daha iyidir
Medya okuryazarlığı, ilgili temsillere kritik bir mesafe oluşturabileceğiniz, yapısını tanıyabileceğiniz anlamına gelir. Tabii ki, bu her türlü medya türünü etkiler – medya endüstrisi yanlış temsiller sorununu veya hatta sadece sosyal medyada hedeflenen dezenformasyon sorunu yansıtmaktan mutluluk duysa bile. Bununla birlikte, orada olduğu gibi yanlış bir sunum var – onları tanıyabilirsiniz ve elbette bunu tarafsız bir şekilde yapmalısınız.
Medya okuryazarlığı bugünlerde önemli bir yetkinliktir.Getty/Unsplash
PR araştırmalarından elde edilen bulgular, medyada az çok manipülatif reklam mesajlarının bulunabileceğini göstermektedir. Ve sadece ürün yerleştirme durumunda değil, aynı zamanda siyasi mesajlarda, örneğin neoliberal özelleştirme kavramları AB Lisabon Antlaşması'na kadar uzanan Almanya'daki Bertelsmann Vakfı'nı içeren ThinkTanks'tan.
Lobinin beşinci şiddetinin güçlendirilmesi, giderek daha donanımlı olan dördüncü şiddeti yönetiyor, rütbe ve giderek daha fazla akılda kalıcı mesajlarını gazeteci olarak test edilen formatlarda geliştirmeyi başarıyor. Bazen medyada veya sosyal medyada bu konuda bilgi vardır ve bunun tersi de geçerlidir. Manipüle edilmiş mesajlar, çim kök hareketlerinin sahnelenmesi için bir teknik olan en azından sözde astroturfing aracılığıyla her yerde bulunabilir.
Tabii ki, gazetecilerin eğitimi ve daha fazla eğitiminde stratejik iletişim teknikleri hakkında eğitim içeriği, aynı zamanda onları daha iyi tanımak ve bunları doğru yerlerde sorgulamak için, temel bilgi eksik olduğunda her zaman başarılı olan her yerde başarılı olan her yerde başarılı olmak yerine doğru yerlerde sorgulamaktadır. Bu yüzden medya güveni hiç yeterli değildir, çünkü kime inandığınız ve kimin olmadığı ile ilgili olamaz. Her ortamda daha iyi ve daha kötü katkılar var.
Kalite kontrolü yeterli değil
En fazla, güven ve güvenilirliğin prosedürde şeffaflık ve izlenebilirlikle ilgisi vardır. Ancak, medyayı kalitesi açısından kontrol etmek için yeterli değildir. Analitik medya eğitimine ek olarak, toplantı önleme -teorik düşünme, haber ajanslarındaki süreçler ve editoryal ofisler hakkında bilgi de içerir. Ama aynı zamanda dil ve resimler her zaman önceden şekillendirildiği için olgusal bir tutumu şekillendirmekten kaçınamayacağınız gerçeği hakkında. Tıpkı Watzlawik'in bir zamanlar iletişim kuramayacağınızı belirttiği gibi, çerçeveleyemezsiniz.
Açık kaynak
Bülten
Kayıtınız için teşekkür ederiz.
E -posta ile bir onay alacaksınız.
Bir perspektif her zaman kullanılan işaretlerde bulunur ve burada sadece okul derslerinde tartışma ihtiyacı, rapor ve yorum gibi formatlar arasındaki ideal ayrımda görülebilir. Sadece uzman bilgiye değil, aynı zamanda Demokrasi için temel bir durum olan görüş oluşumuna yansımayı sağlamak için de alana ihtiyaç duyar.
Sabine Schiffer bir dilbilimci ve medya bilimcisidir ve “Medya Analizi” ders kitabının yazarıdır. Gazetecilik ve iletişim profesörü olarak, medya üniversitesinde Frankfurt Am Main'de Uygulamalı Bilimler için ders veriyor.
Bu, açık kaynak girişimimizin bir parçası olarak gönderilen bir katkıdır. İle Açık kaynak Berlin Yayıncısı, Alaka ve profesyonel kalite standartlarına sahip metinler sunmak için. Seçilen katkılar olacak Yayınlanmış ve onurlandırılmış.
Medya eğitimi için bir okul konusuna olan talep, okul konularının merkezi bir noktaya eklenmesi için diğer taleplerden farklıdır. Medya eğitimi – anlamda Medya okuryazarlığı – Her okul konusunu ve herhangi bir kamuoyu tartışmasını etkileyen çapraz bölümsel bir konudur. Çünkü – her zaman doğrudan erişimimiz olmadığı yer – bize dünya fikrini veren medyadır.
Ortaya çıkan bozulmalar daha fazla farkındalık olmalıdır, çünkü medya seçmeli, kısaltmalı ve birleştirmelidir. Gazetecilik çalışmasında, dünyadan gördüğümüz boyun çizgisine yol açan koşullar vardır. Ve aynı gerçekle, dünyaya pencere seçilen stilistik ajanlara bağlı olarak çok farklı görünebilir.
Medya eğitimi için bir okul konusuna olan talep bu koşullarla ilgilidir, çünkü bilgi bilgisi çeşitli ve derindir ve bu arada bile edinilemez. Alman ve sosyal bilgiler gibi konularda medya eğitiminin bir parçası olarak medya okuryazarlığı hakkında soruların birleşmesi, hiçbir şeyden daha iyidir, ancak bilginin imaj ve Süddeutsche Zeitung'un karşılaştırılmasının çok ötesine uzanması için yeterli alan sunamaz.
Sınıftaki öğrencilerJumeau Alexis/imago
Projectitis yayıldı
Bu bağlamda, Gazete Yapan Okul gibi tüm girişimler de sıcak taşta ünlü bir düşüş olarak memnuniyetle karşılanmalıdır. Bu tür projeler, özellikle medya çalışmalarını (yani medya sistemi ve medya etiği, medya meslekleri ve haber yolları, vb.) Dilden görüntü ve Haber analizine dijital doğrulama becerilerine kadar çeşitli medya analizi yöntemlerini içeren kapsamlı bir medya eğitimi müfredatına entegre edilmişlerse mantıklı olacaktır. Amaç, Marburg Üniversitesi'nin öğrettiği bir medya yansıma yeterliliği olmalıdır.
Bununla birlikte, medya pedagojik alanında, projeisis de hiçbir şeyden daha iyi yayılmıştır, ancak geniş maddedeki kalan boşluklar zorlukla telafi edemez. Ve bu genellikle tüm öğrencilere ulaşmadığı ve kalıcı bir konu olmadığı için sürdürülebilir olmadığı ortaya çıkmaz. Medya Okuryazarlığı Nasıl yazılacağını, aritmetik ve okumayı öğrenmek zorundasınız. O zaman da bunları günlük yaşamda kullanmayı başarır – çok fazla araştırma yapmadan, çünkü her şeyden önce, medial belirtilerin ilgili yüzeyinin eleştirel görünümü verilmiştir.
Medya okuryazarlığı sayısallaştırma ile karıştırılmamalıdır
Bununla birlikte, eğitim politikası, savunmacı bir demokrasi için kritik yeterlilikleri teşvik etmeyi amaçlamaktadır, ancak daha ziyade, öncelikle dijitalleşmeye hizmet eden ve böylece medya eğitimi teklifini dijital yönlere düşüren ve aslında önemli eğitim sorunlarını teknik ekipman sorunlarına yönlendiren finansman programlarında kapsamlı eğitimin merkezi sorularını dış kaynaktır. Bu sadece çok az değil, Gerald Lembke'nin “dijital eğitimin yalanı” araştırmasında kanıtlandığı gibi, çok erken dijitalleşme bile tehlikelidir – ve bu da Amerikan dergisi pediatri tartışmasının tekrar tekrar gösterdiği gibi, sıklıkla hafife alınan televizyon için de geçerlidir.

Televizyonun genç seyircileri üzerinde olumsuz bir etkisi olabilir.Pond5 resimleri/imago
Bağımlılık ve medya şiddeti soruları hakkında bile konuşmuyoruz. Medya eğitimi ve bu nedenle müfredat komisyonları için, bazı Farza Komisyonları ifadelerine ezilen Microsoft promosyon metinleri tarafından etkileşime giren değerlendirilmiş didaktik materyalleri olan öğretmenlerin üniversite eğitimi ve daha ileri eğitimini oluşturmak için komisyonlar ayarlanmıştır.
Ve medya eğitimi teklifleri, diğer eğitim içeriği gibi çocukların beyin gelişimine dayanmak zorundadır, BT endüstrisinin çıkarlarını tersine takip etmemektedir. Çünkü ilköğretim öncesi ve ilkokul çağındaki sinaps oluşumu kişilerarası ilişkide ve mekansal deneyimde gerçekleşir. Bu aşamada, düz iki boyutlu teklifler, ek dijital tekliflerin mantıklı kullanımına da bakan eğitim fırsatlarını azaltır. Bu bir araba sürücü belgesi gibi: kimse zorluk korkusu nedeniyle üç yıllık bir çocuk sürüş okuluna göndermezdi.
Güven iyidir, kontrol daha iyidir
Medya okuryazarlığı, ilgili temsillere kritik bir mesafe oluşturabileceğiniz, yapısını tanıyabileceğiniz anlamına gelir. Tabii ki, bu her türlü medya türünü etkiler – medya endüstrisi yanlış temsiller sorununu veya hatta sadece sosyal medyada hedeflenen dezenformasyon sorunu yansıtmaktan mutluluk duysa bile. Bununla birlikte, orada olduğu gibi yanlış bir sunum var – onları tanıyabilirsiniz ve elbette bunu tarafsız bir şekilde yapmalısınız.

Medya okuryazarlığı bugünlerde önemli bir yetkinliktir.Getty/Unsplash
PR araştırmalarından elde edilen bulgular, medyada az çok manipülatif reklam mesajlarının bulunabileceğini göstermektedir. Ve sadece ürün yerleştirme durumunda değil, aynı zamanda siyasi mesajlarda, örneğin neoliberal özelleştirme kavramları AB Lisabon Antlaşması'na kadar uzanan Almanya'daki Bertelsmann Vakfı'nı içeren ThinkTanks'tan.
Lobinin beşinci şiddetinin güçlendirilmesi, giderek daha donanımlı olan dördüncü şiddeti yönetiyor, rütbe ve giderek daha fazla akılda kalıcı mesajlarını gazeteci olarak test edilen formatlarda geliştirmeyi başarıyor. Bazen medyada veya sosyal medyada bu konuda bilgi vardır ve bunun tersi de geçerlidir. Manipüle edilmiş mesajlar, çim kök hareketlerinin sahnelenmesi için bir teknik olan en azından sözde astroturfing aracılığıyla her yerde bulunabilir.
Tabii ki, gazetecilerin eğitimi ve daha fazla eğitiminde stratejik iletişim teknikleri hakkında eğitim içeriği, aynı zamanda onları daha iyi tanımak ve bunları doğru yerlerde sorgulamak için, temel bilgi eksik olduğunda her zaman başarılı olan her yerde başarılı olan her yerde başarılı olmak yerine doğru yerlerde sorgulamaktadır. Bu yüzden medya güveni hiç yeterli değildir, çünkü kime inandığınız ve kimin olmadığı ile ilgili olamaz. Her ortamda daha iyi ve daha kötü katkılar var.
Kalite kontrolü yeterli değil
En fazla, güven ve güvenilirliğin prosedürde şeffaflık ve izlenebilirlikle ilgisi vardır. Ancak, medyayı kalitesi açısından kontrol etmek için yeterli değildir. Analitik medya eğitimine ek olarak, toplantı önleme -teorik düşünme, haber ajanslarındaki süreçler ve editoryal ofisler hakkında bilgi de içerir. Ama aynı zamanda dil ve resimler her zaman önceden şekillendirildiği için olgusal bir tutumu şekillendirmekten kaçınamayacağınız gerçeği hakkında. Tıpkı Watzlawik'in bir zamanlar iletişim kuramayacağınızı belirttiği gibi, çerçeveleyemezsiniz.
Açık kaynak
Bülten
Kayıtınız için teşekkür ederiz.
E -posta ile bir onay alacaksınız.
Bir perspektif her zaman kullanılan işaretlerde bulunur ve burada sadece okul derslerinde tartışma ihtiyacı, rapor ve yorum gibi formatlar arasındaki ideal ayrımda görülebilir. Sadece uzman bilgiye değil, aynı zamanda Demokrasi için temel bir durum olan görüş oluşumuna yansımayı sağlamak için de alana ihtiyaç duyar.
Sabine Schiffer bir dilbilimci ve medya bilimcisidir ve “Medya Analizi” ders kitabının yazarıdır. Gazetecilik ve iletişim profesörü olarak, medya üniversitesinde Frankfurt Am Main'de Uygulamalı Bilimler için ders veriyor.
Bu, açık kaynak girişimimizin bir parçası olarak gönderilen bir katkıdır. İle Açık kaynak Berlin Yayıncısı, Alaka ve profesyonel kalite standartlarına sahip metinler sunmak için. Seçilen katkılar olacak Yayınlanmış ve onurlandırılmış.