Nis, ozel bir pazarda rekabet edebilme ve musterilerin ihtiyaclarn karslayacak urunler ve hizmetler sunmak icin ozellesmis bir alan olarak tanmlanr. Bir isletme, urunlerini ve hizmetlerini, kurumsal hedeflerini gerceklestirmek icin, belirli bir pazarda ayrlan belirli bir bolumun tuketicilerine sunmak uzere bir nis pazar belirlemeyi amaclar. Nis pazarlamann basarl olmas icin, isletme, sectigi bolumun ozelliklerini ve taleplerini anlamal ve urununun bu ozellikleri karslayacag bir sekilde ozellestirmelidir.
Nis pazarlamann temel amac, belirli bir bolumun tuketicilerinin ihtiyaclarn karslayan urunler ve hizmetler sunmak ve musteri tabannn buyumesini saglamaktr. Nis pazarlama, urunleri ve hizmetleri rekabetci bir sekilde sunmak icin kullanlan bir stratejidir. Nis pazarlama, isletmelerin hedef kitlelerinin ihtiyaclarna hitap etmek ve urun ve hizmetlerinin ozelliklerini bu talepler dogrultusunda ozellestirmek icin kullanlan bir stratejidir.
Nis pazarlamann basarl olmas icin, isletmelerin oncelikle hedef kitlelerinin ozelliklerini ve taleplerini anlamalar gerekir. Nis pazarlama, tuketicilerin ihtiyaclarn karslayan urunler ve hizmetler sunmak icin kullanlan bir stratejidir. Bir isletme, urunlerini ve hizmetlerini, kurumsal hedeflerini gerceklestirmek icin, belirli bir pazarda ayrlan belirli bir bolumun tuketicilerine sunmak uzere bir nis pazar belirlemeyi amaclar. Nis pazarlamada, urun ve hizmetlerin ozellikleri, hedef kitlelerin ihtiyaclar dogrultusunda ozellestirilir.
Nis pazarlama, diger pazarlama stratejileriyle karslastrldgnda, hedef kitlelerin ihtiyaclarn daha iyi karslayabilme potansiyeline sahiptir. Nis pazarlamada, urunler ve hizmetler, hedef kitlelerin ihtiyaclarn karslamak icin ozellestirilir. Ayrca, nis pazarlama, musterilerin, urun ve hizmetlerin ozellikleri konusunda daha fazla bilgi sahibi olmalarn saglar ve musterilerin, urun ve hizmetlerden memnuniyetlerini arttrr.
Nis pazarlamann temel amac, belirli bir bolumun tuketicilerinin ihtiyaclarn karslayan urunler ve hizmetler sunmak ve musteri tabannn buyumesini saglamaktr. Nis pazarlama, urunleri ve hizmetleri rekabetci bir sekilde sunmak icin kullanlan bir stratejidir. Nis pazarlama, isletmelerin hedef kitlelerinin ihtiyaclarna hitap etmek ve urun ve hizmetlerinin ozelliklerini bu talepler dogrultusunda ozellestirmek icin kullanlan bir stratejidir.
Nis pazarlamann basarl olmas icin, isletmelerin oncelikle hedef kitlelerinin ozelliklerini ve taleplerini anlamalar gerekir. Nis pazarlama, tuketicilerin ihtiyaclarn karslayan urunler ve hizmetler sunmak icin kullanlan bir stratejidir. Bir isletme, urunlerini ve hizmetlerini, kurumsal hedeflerini gerceklestirmek icin, belirli bir pazarda ayrlan belirli bir bolumun tuketicilerine sunmak uzere bir nis pazar belirlemeyi amaclar. Nis pazarlamada, urun ve hizmetlerin ozellikleri, hedef kitlelerin ihtiyaclar dogrultusunda ozellestirilir.
Nis pazarlama, diger pazarlama stratejileriyle karslastrldgnda, hedef kitlelerin ihtiyaclarn daha iyi karslayabilme potansiyeline sahiptir. Nis pazarlamada, urunler ve hizmetler, hedef kitlelerin ihtiyaclarn karslamak icin ozellestirilir. Ayrca, nis pazarlama, musterilerin, urun ve hizmetlerin ozellikleri konusunda daha fazla bilgi sahibi olmalarn saglar ve musterilerin, urun ve hizmetlerden memnuniyetlerini arttrr.