Beykozlu
New member
Ev
Berlin’deki trafikteki geri dönüş geçerli değil – en azından Friedrichstrasse’nin 500 metrelik kısmında
500 metre uzunluğundaki yaya bölgesi yeniden trafiğe açıldı. O bir baş belasıydı. Trafiği sakinleştirmeye başka yerlerde acilen ihtiyaç duyulacaktır – ama lütfen çirkin sokak mobilyaları olmadan!
Christine Müteşekkir
Gelecekteki eski yaya bölgesi Friedrichstraße: Oturma yeri yine kaybolacak.Markus Wächter/Berliner Zeitung
Nihayet! Temmuz ayından itibaren Berlin’in en önemli caddesi yeniden trafiğe açılacak. Arabaların nihayet French ve Leipziger Strasse arasındaki Friedrichstrasse’de tekrar gitmesine izin verildi.
Son zamanlarda CDU tarafından yönetilen ulaşım senato yönetiminin, önceki Yeşil Senatörün bu konudaki politikasını hükümsüz ilan etmesi dört haftadan az sürdü.
Ve tabii ki her şey bununla ilgili. Öncelikle bir ara soru: Friedrichstrasse’de gönüllü olarak araba kullanan var mı? Yazar sadece ciddi mektuplar istiyor.
Ama Berlin’de olduğumuza göre, bu açıkça hikayenin sonu değil. Tabii ki, cadde için hala bir konsept geliştirilmesi gerekiyor. Bunun Berlin’de gerçekte ne anlama geldiğini bilmek güven verici: Önümüzdeki haftalarda, aylarda ve yıllarda çok az şey olacak. En azından Friedrichstrasse’nin 500 metrelik kısmında trafik tersine çevrilmeyecektir. Zaten çok profesyonelce planlanmamıştı.
Habeck Bakanlığındaki akrabalar: Kimse rahatsız edici gerçekleri konuşmamalı
Ancak Friedrichstrasse hakkındaki tartışmaların bize öğrettiği daha fazla bilgelik var: Seçim kampanyası sırasında böylesine önemsiz ama oldukça tartışmalı bir konuyu gündeme getirmeniz olumsuz bir etki yaratıyor. Bu, özellikle Yeşillerin katlanması gereken bir suçlama.
500 metrelik trafiğe kapalı cadde nedeniyle mahalleli ve esnaf ve siyasi muhaliflerle ve kendi koalisyon ortağınızla mücadele etme fikrini nasıl ortaya atabilirsiniz? Adil olmak gerekirse, hatanın yükünü Yeşiller’in üstlenmek zorunda kaldığı söylenmelidir – Berlin şimdilik onlarsız yönetiliyor.
CDU’nun trafik politikası: Şüpheye düştüğünüzde, araba trafiği için
Bilindiği gibi, ulaşım politikası artık CDU tarafından belirlenmektedir. Senatörü şimdiye kadar tüm trafik sorunları konusunda temkinli davrandı çünkü önce her şeyi kontrol etmek istedi. Şimdi ilk kararını verdi. Şöyle yazıyordu: Şüpheye düştüğünüzde, araba trafiği için. Orada durmasaydı iyi olurdu. Örneğin Checkpoint Charlie’de veya Hackescher Markt’ta trafiğin sakinleştirilmesi ilgili herkes için bir nimet olacaktır. Çirkin sokak mobilyaları olmadan bile.
Berlin’deki trafikteki geri dönüş geçerli değil – en azından Friedrichstrasse’nin 500 metrelik kısmında
500 metre uzunluğundaki yaya bölgesi yeniden trafiğe açıldı. O bir baş belasıydı. Trafiği sakinleştirmeye başka yerlerde acilen ihtiyaç duyulacaktır – ama lütfen çirkin sokak mobilyaları olmadan!
Christine Müteşekkir

Gelecekteki eski yaya bölgesi Friedrichstraße: Oturma yeri yine kaybolacak.Markus Wächter/Berliner Zeitung
Nihayet! Temmuz ayından itibaren Berlin’in en önemli caddesi yeniden trafiğe açılacak. Arabaların nihayet French ve Leipziger Strasse arasındaki Friedrichstrasse’de tekrar gitmesine izin verildi.
Son zamanlarda CDU tarafından yönetilen ulaşım senato yönetiminin, önceki Yeşil Senatörün bu konudaki politikasını hükümsüz ilan etmesi dört haftadan az sürdü.
Ve tabii ki her şey bununla ilgili. Öncelikle bir ara soru: Friedrichstrasse’de gönüllü olarak araba kullanan var mı? Yazar sadece ciddi mektuplar istiyor.
Ama Berlin’de olduğumuza göre, bu açıkça hikayenin sonu değil. Tabii ki, cadde için hala bir konsept geliştirilmesi gerekiyor. Bunun Berlin’de gerçekte ne anlama geldiğini bilmek güven verici: Önümüzdeki haftalarda, aylarda ve yıllarda çok az şey olacak. En azından Friedrichstrasse’nin 500 metrelik kısmında trafik tersine çevrilmeyecektir. Zaten çok profesyonelce planlanmamıştı.

Habeck Bakanlığındaki akrabalar: Kimse rahatsız edici gerçekleri konuşmamalı
Ancak Friedrichstrasse hakkındaki tartışmaların bize öğrettiği daha fazla bilgelik var: Seçim kampanyası sırasında böylesine önemsiz ama oldukça tartışmalı bir konuyu gündeme getirmeniz olumsuz bir etki yaratıyor. Bu, özellikle Yeşillerin katlanması gereken bir suçlama.
500 metrelik trafiğe kapalı cadde nedeniyle mahalleli ve esnaf ve siyasi muhaliflerle ve kendi koalisyon ortağınızla mücadele etme fikrini nasıl ortaya atabilirsiniz? Adil olmak gerekirse, hatanın yükünü Yeşiller’in üstlenmek zorunda kaldığı söylenmelidir – Berlin şimdilik onlarsız yönetiliyor.
CDU’nun trafik politikası: Şüpheye düştüğünüzde, araba trafiği için
Bilindiği gibi, ulaşım politikası artık CDU tarafından belirlenmektedir. Senatörü şimdiye kadar tüm trafik sorunları konusunda temkinli davrandı çünkü önce her şeyi kontrol etmek istedi. Şimdi ilk kararını verdi. Şöyle yazıyordu: Şüpheye düştüğünüzde, araba trafiği için. Orada durmasaydı iyi olurdu. Örneğin Checkpoint Charlie’de veya Hackescher Markt’ta trafiğin sakinleştirilmesi ilgili herkes için bir nimet olacaktır. Çirkin sokak mobilyaları olmadan bile.