Beykozlu
New member
Berlin'deki tatiller, sokaklar alışılmadık derecede kesintisiz. Paulina Czienskowski, Savignyplatz manzaralı S-Bahn tabakasının altındaki bir kahve evi zincirinin önünde bekliyor. İnek sütü cappuccino. Toplantının nedeni, annelik ve kadın sessizliğinin konularıyla yakın zamanda yayınlanan ikinci roman. Karakterlerinin aksine bu yazarın düşüncelerini dünyayla paylaşmasından memnun olabilir ve yürümeye başlayan çocuğa rağmen, “Çeteler arasında temelde gidip gelmiyorum, rahatlama olasılığı yok” metinlerinden birinde değil, oldukça spontan bir toplantı için zaman verildi. Bir hatırlatma olarak: Tatil!
İnternette dolaşan fotoğraf miktarı nedeniyle bildiğiniz birine gerçekten vurmak her zaman ilginç. Bir gofret -inat kedi göz tabanı dışında, Make -up. Her kulakta, konuşurken ara sıra oynadığı üç gümüş yüzük atılır. Güneş göz kamaştırmasına rağmen, doğumundan sonraki on yıl konuşma sırasında asla açmayacağı midilli Berlinesk Microcurz'ı giyiyor. Aksi takdirde: Bir kot ceketin altında siyah Adidas eğitim ceketi, pantolon, mavi sentetik kürklü mini çantayı. Ninetlere geri dön! Komik çünkü aslında annesinin gaz on yılını, seksenli yılları özlüyor.
Anne Hakkında Bir Metin
Konuşmada çok iyi görünen 36 yaşındaki, ölmekte olan gerçek berliner türüne ait. Toplantı noktasının yakınında büyüdü, Kudamm'da bisiklet sürmeyi öğrendi, daha sonra köklerinde kalmadan önce Schöneberg, Wilmersdorf, Prenzlauer Berg, Mitte ve diğer şehirlere taşındı. Diğer şehirler: Greifswald, onu faydalı olarak buldukları il yapıları, sanat ve Alman çalışmaları için staj nedeniyle Paris. Daha sonra gazetecilik zanaatını memleketinde, Tagesspiegel'de ve ailesi için kırmızı bir bez olan ve bugün konuşmak konusunda isteksiz bir ortamda öğrendi, böylece hastalık yoluyla özellikle hassas zorunlu saatlerle uğraştı. Kırmızı kumaş yüzünden: O zaman bile, Czienskowski'nin Oberstüchchen'deki ataerkil yapılar ve sosyal adaletsizlik hakkında siyasi farkındalık devirdi.
Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
Diğer şeylerin yanı sıra, annesi hakkında bir metinle tanındı. Şans eseri, kızı vahşi geçmişini bir model olarak, David-Bowie-Stamm müşterileriyle efsanevi bir Batı Berlin disko olan Punken ve Jungle Beard olarak öğrendi. Tesadüf şu anlama geliyor: bir bondagemdodesigner, Iris Czienskowski'nin güzel göğüslerini övdü. Güç kaynağı! Kesinlikle okumaya değer metin, her şeyin daha iyi olup olmadığı veya yapımcının neden kızından daha aceleci ve daha israf ettiğini, “1980'leri hatırlayabilen” sloganına sadık olduğunu açıklıyor. Bu yüzden dergide şöyle diyor: “Teoride, o zamanlar geri döndükleri kadar özgürüm. Neredeyse tüm seçeneklerim var. Geriye dönüp bakarsam, nadiren istediğimi yapamadım. Ama kendimi zamanımdan önce dünyaya derinleştirirken, belirsiz bir özlemin tekrar tekrar yükseldiğini fark ettim.
Berlin'i yaşamaya değer kılmak için sosyal ağlar
Metnin yayınlanması neredeyse on yıl önce ve kızın şimdi “basit” yapması pek olası değil çünkü şimdi üç buçuk yaşında bir oğlu var. Bir dergi yayın partisinde tanıştığı bir müzisyen ve sanatçı olan babası ile S-Bahnbogencafé'den yürüyerek yürüyerek yaşıyor. “Oğlumla birlikte kendimi oynadığım Knesebeckstraße'deki oyun alanına gitmeyi seviyorum. Şehri çocukların gözleriyle görmek için bu yeni oyuncu kadrosunu seviyorum.” En azından Charlottenburg yerlisi için dönüşüm bunun bir parçası gibi görünüyor: “Burada günde 120 kişiyle tanışmamayı seviyorum, ancak diğer yandan sosyal pillerimi şarj edecek kadar biliyorum.”
Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
Uygun bir şekilde, konuşma sırasında, önünde okula gittiği bir trençkot taşıyıcısı, kısaca, neredeyse köy meydanında olduğu gibi kısa bir sohbet yapar. Czienskowski'nin Berlin'i yaşamaya değer hale getirmesi gereken bu tür bir sosyal ağdır. Bölge politikacı olacağını varsayarsak, aksi takdirde gündeminde ne olurdu? “Sokaklar ve gençlik merkezlerinin ve okullarının sübvansiyonunu oynayın. Ebeveynleri rahatlatmak için, aynı zamanda çocuklara yatırım yapmaya değer olduğu için toplumumuzun geleceğinden daha.”
“Neden korkuyorsun?” Barındırılan, ona bu soruyu sormak açıktır. Diyerek şöyle devam etti: “İnsanın hiyerarşik bir imajı nedeniyle, birinin özgürlüğü başkalarının özgürlüğünün eksikliğine yol açıyor. Psikososyal hizmetlerin kaldırıldığı. Ve eğer ciddi bir sosyal ve sol siyasete, zengin ve fakir arasındaki boşluğa bağlanmazsak.” Ayrıca kültürel bütçenin kesintilerini bulur. “İnsanların bu şehre taşınması nedir? Sadece 80-Euro Opera bileti değil, ücretsiz sahne de dahil olmak üzere tüm düşünce ve deneyim odaları.” Berlin'in size bir kişi olarak ihtiyacı olmayabilir, ancak şekillendirmeye yardımcı olan insanlar. Sonunda, kontrol kaybı korkusunu çağırıyor. Bir yandan bir anne olarak, böylece kontrolü aynı anda korumak zorundadırlar, yani çocuğunuzu hasardan korumalıdır. Öte yandan, kendi resminiz hakkında, örneğin, bir kahkaha ile söylerse, birisi gelir ve onun hakkında bir portre – eskiden gazetecilik kraliyet disipliniydi.
Annelik hakkındaki kitaplar şu anda rafları dolduruyor
Ona göre, güçlü bir sola sahip politika muhalefetine ihtiyacı olduğu için, parti üyesi, “zaten sol eleştiri olmasına rağmen”. Ancak gerçek parti çalışması için zaman yok. Öte yandan, mektubu, gazetecilikten giderek daha fazla edebiyata gelişse bile, sosyal olarak kritik bir silaha benzer. 2018 yılında, “duygusal çarpıcıya karşı manifesto”, aşka naif bir inanç çağrısı olan Korbinian Verlag tarafından yayınlandı. Halefi “Kendin Olmayı Hatırla” daha kadınsı Bilinç akışı Ve bastırılmış duyguların aranmasını anlamak.
Benzer bir yönde, 2020'de, ilk roman “Taubenleben” in kilitlenmesinden kısa bir süre önce, tabii ki bir nesil-y üyesinin kimliğini arayışını otomatik olarak karıştırmayacaktır. İnşaat yayıncısında da yayınlanan takip başlığının düzenlenmesi daha karmaşıktır. Dört kuşak, genç, ultra büyülenmiş bir annede, kendi annesi ve büyükannesi ve isimsiz bebekte görülür. “Ay iyi gidiyor”, neye aktardığımız ve özellikle çocukları olduğunda kadınların ne ölçüde susturulduğu sorusuna şiirsel bir yaklaşımdır. Ne yazık ki, otofik derecesinin yorucu sorusu sorulmalıdır.
Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
36 yaşındaki dalgalar kapalı. “Kitaptaki anne kendim değil, büyükannem değil. Kimsenin 'öyle değildi' diymeden bana yazmakla ilgili.” Sonunda tamamen yeni bir şey yaratılana kadar detayların eklendiği ve bırakıldığı Silent Post'un fısıldayan oyunu gibi. Öte yandan, Czienskowski'nin yeni doğanlarla kendi deneyimlerinin metne girdiği kesindir. “Niyetimin aksine, doğumdan sonra, örneğin, aynı zamanda sorgulanmış bir misogyne eğilimleri bulduğumu buldum. Aynı zamanda, anne hakkında yazmama izin verip vermediğimi merak ettim. Marcel Reich-Ranicki bir zamanlar şunları söyledi: 'Bir zamanlar dedi ki,' kadının bir literatür ne hissettiğini düşündüğünü kim ilgilendiriyor? Böyle bir şey, “neslinin daha fazla yazarı gibi, bu yaş-beyaz adamın değirmenini geçersiz kılacak iyi bir şey. Annelik hakkındaki kitaplar şu anda haklı olarak Antonia Baum'dan Rachel Cusk, Julia Weber ve Daniela Dröscher'a, “Splitter” Czienskowski'nin gerçekten sallanan Leslie Jamison'a, “Yazılı olarak yansıtılan bu evrensel deneyim” rafları haklı olarak dolduruyor. Ancak, sadece bu tür literatürle kendi hamileliği ile ilgileniyordu.
“Çocuklar etraflarındaki her şeyi sünger gibi emiyor”
Buna ek olarak, “Ay iyi gidiyor” aynı zamanda suskunluk, odaya girmeyen kadınlar ve ebeveynlerimiz gibi olup olmayacağımız sorusu ile ilgilidir. Yazarın değerlendirmesi: “Çocuklar etraflarında her şeyi emerler, bakıcıları buna bağlı olarak çok fazla sorumluluktur. Bazen, sürücü lisansının önündeki ilk yardım kursu gibi doğumdan önce zorunlu bir ebeveyn kursu olmadığını inanılmaz buluyorum. Ama gerçek şu ki, hiçbir şey öngörülebilir değildir.”
Her durumda, kendi annesi negatif projeksiyon yüzünden daha fazla bir rol modeli gibi görünüyor. “Aslında ben zaten senden hoşlanıyorum.” Özellikle Czienskowski yirmili yaşlarına geri dönmek istemediğinden, bu zaman “zihinsel yüzme”. Ve Berlin'in kültürel bütçesinden uzak? Hayır, burada çok kök salmıştı. “Bazen Haberin Detayları gürültüsünü şeytanlaştırsam bile, benim iyiliğim için ihtiyacım var.” Harfler bir parça izolasyon anlamına gelse bile, çalışmak için de gereklidir. Geçen yıl yönetmen Lena Brasch tarafından düzenlenen Heilbronn Tiyatrosu için bir metin yazdı, bazen Deutschlandfunk için spotlar yazdı ve gazetecilik için de tamamen kaybolmadı.
Bunun dışında, özellikle zaman ve eksikliği hakkında çok şey düşünüyor: “Not uygulamam dolu.” Akıllı Telefonlar Konusunda Neredeyiz: Berlin Soundtrack nedir? Yaşam -faza bağlı. Spotify uygulamasına bir göz attıktan sonra, Addison Rae'nin şu anki popploriten olarak Lordes “ve” diyet pepsi “ve” diyet pepsi “olarak adlandırıyor, bu yüzden çoğunlukla ses kitapları veya podcast'leri, örneğin yıldız saati felsefesini ya da siyasi durumla ilgili olanları tercih ediyorsunuz, çünkü sanırım her özgür anda kendimi içerikle beslemek zorundayım, çünkü çocuk ile zaman çok case hale geldi”. Muhtemelen bu köy görünümlü West Berlin Tatilinde konuşmayı belirleyen film müziği: S-Bahn'ın tıkırtı ve turist roll davasını çeken.
Paulina Czienskowski: Ay iyi gidiyor. Roman. Çiçek Bar, Mart 2025. 192 sayfa, 22 Euro
Geri bildiriminiz var mı? Bize yaz! letter@Haberler
İnternette dolaşan fotoğraf miktarı nedeniyle bildiğiniz birine gerçekten vurmak her zaman ilginç. Bir gofret -inat kedi göz tabanı dışında, Make -up. Her kulakta, konuşurken ara sıra oynadığı üç gümüş yüzük atılır. Güneş göz kamaştırmasına rağmen, doğumundan sonraki on yıl konuşma sırasında asla açmayacağı midilli Berlinesk Microcurz'ı giyiyor. Aksi takdirde: Bir kot ceketin altında siyah Adidas eğitim ceketi, pantolon, mavi sentetik kürklü mini çantayı. Ninetlere geri dön! Komik çünkü aslında annesinin gaz on yılını, seksenli yılları özlüyor.
Anne Hakkında Bir Metin
Konuşmada çok iyi görünen 36 yaşındaki, ölmekte olan gerçek berliner türüne ait. Toplantı noktasının yakınında büyüdü, Kudamm'da bisiklet sürmeyi öğrendi, daha sonra köklerinde kalmadan önce Schöneberg, Wilmersdorf, Prenzlauer Berg, Mitte ve diğer şehirlere taşındı. Diğer şehirler: Greifswald, onu faydalı olarak buldukları il yapıları, sanat ve Alman çalışmaları için staj nedeniyle Paris. Daha sonra gazetecilik zanaatını memleketinde, Tagesspiegel'de ve ailesi için kırmızı bir bez olan ve bugün konuşmak konusunda isteksiz bir ortamda öğrendi, böylece hastalık yoluyla özellikle hassas zorunlu saatlerle uğraştı. Kırmızı kumaş yüzünden: O zaman bile, Czienskowski'nin Oberstüchchen'deki ataerkil yapılar ve sosyal adaletsizlik hakkında siyasi farkındalık devirdi.
Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
Diğer şeylerin yanı sıra, annesi hakkında bir metinle tanındı. Şans eseri, kızı vahşi geçmişini bir model olarak, David-Bowie-Stamm müşterileriyle efsanevi bir Batı Berlin disko olan Punken ve Jungle Beard olarak öğrendi. Tesadüf şu anlama geliyor: bir bondagemdodesigner, Iris Czienskowski'nin güzel göğüslerini övdü. Güç kaynağı! Kesinlikle okumaya değer metin, her şeyin daha iyi olup olmadığı veya yapımcının neden kızından daha aceleci ve daha israf ettiğini, “1980'leri hatırlayabilen” sloganına sadık olduğunu açıklıyor. Bu yüzden dergide şöyle diyor: “Teoride, o zamanlar geri döndükleri kadar özgürüm. Neredeyse tüm seçeneklerim var. Geriye dönüp bakarsam, nadiren istediğimi yapamadım. Ama kendimi zamanımdan önce dünyaya derinleştirirken, belirsiz bir özlemin tekrar tekrar yükseldiğini fark ettim.
Berlin'i yaşamaya değer kılmak için sosyal ağlar
Metnin yayınlanması neredeyse on yıl önce ve kızın şimdi “basit” yapması pek olası değil çünkü şimdi üç buçuk yaşında bir oğlu var. Bir dergi yayın partisinde tanıştığı bir müzisyen ve sanatçı olan babası ile S-Bahnbogencafé'den yürüyerek yürüyerek yaşıyor. “Oğlumla birlikte kendimi oynadığım Knesebeckstraße'deki oyun alanına gitmeyi seviyorum. Şehri çocukların gözleriyle görmek için bu yeni oyuncu kadrosunu seviyorum.” En azından Charlottenburg yerlisi için dönüşüm bunun bir parçası gibi görünüyor: “Burada günde 120 kişiyle tanışmamayı seviyorum, ancak diğer yandan sosyal pillerimi şarj edecek kadar biliyorum.”

Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
Uygun bir şekilde, konuşma sırasında, önünde okula gittiği bir trençkot taşıyıcısı, kısaca, neredeyse köy meydanında olduğu gibi kısa bir sohbet yapar. Czienskowski'nin Berlin'i yaşamaya değer hale getirmesi gereken bu tür bir sosyal ağdır. Bölge politikacı olacağını varsayarsak, aksi takdirde gündeminde ne olurdu? “Sokaklar ve gençlik merkezlerinin ve okullarının sübvansiyonunu oynayın. Ebeveynleri rahatlatmak için, aynı zamanda çocuklara yatırım yapmaya değer olduğu için toplumumuzun geleceğinden daha.”
“Neden korkuyorsun?” Barındırılan, ona bu soruyu sormak açıktır. Diyerek şöyle devam etti: “İnsanın hiyerarşik bir imajı nedeniyle, birinin özgürlüğü başkalarının özgürlüğünün eksikliğine yol açıyor. Psikososyal hizmetlerin kaldırıldığı. Ve eğer ciddi bir sosyal ve sol siyasete, zengin ve fakir arasındaki boşluğa bağlanmazsak.” Ayrıca kültürel bütçenin kesintilerini bulur. “İnsanların bu şehre taşınması nedir? Sadece 80-Euro Opera bileti değil, ücretsiz sahne de dahil olmak üzere tüm düşünce ve deneyim odaları.” Berlin'in size bir kişi olarak ihtiyacı olmayabilir, ancak şekillendirmeye yardımcı olan insanlar. Sonunda, kontrol kaybı korkusunu çağırıyor. Bir yandan bir anne olarak, böylece kontrolü aynı anda korumak zorundadırlar, yani çocuğunuzu hasardan korumalıdır. Öte yandan, kendi resminiz hakkında, örneğin, bir kahkaha ile söylerse, birisi gelir ve onun hakkında bir portre – eskiden gazetecilik kraliyet disipliniydi.
Annelik hakkındaki kitaplar şu anda rafları dolduruyor
Ona göre, güçlü bir sola sahip politika muhalefetine ihtiyacı olduğu için, parti üyesi, “zaten sol eleştiri olmasına rağmen”. Ancak gerçek parti çalışması için zaman yok. Öte yandan, mektubu, gazetecilikten giderek daha fazla edebiyata gelişse bile, sosyal olarak kritik bir silaha benzer. 2018 yılında, “duygusal çarpıcıya karşı manifesto”, aşka naif bir inanç çağrısı olan Korbinian Verlag tarafından yayınlandı. Halefi “Kendin Olmayı Hatırla” daha kadınsı Bilinç akışı Ve bastırılmış duyguların aranmasını anlamak.
Benzer bir yönde, 2020'de, ilk roman “Taubenleben” in kilitlenmesinden kısa bir süre önce, tabii ki bir nesil-y üyesinin kimliğini arayışını otomatik olarak karıştırmayacaktır. İnşaat yayıncısında da yayınlanan takip başlığının düzenlenmesi daha karmaşıktır. Dört kuşak, genç, ultra büyülenmiş bir annede, kendi annesi ve büyükannesi ve isimsiz bebekte görülür. “Ay iyi gidiyor”, neye aktardığımız ve özellikle çocukları olduğunda kadınların ne ölçüde susturulduğu sorusuna şiirsel bir yaklaşımdır. Ne yazık ki, otofik derecesinin yorucu sorusu sorulmalıdır.

Paulina czienskowski portre.Berliner Zeitung için Florian Reimann
36 yaşındaki dalgalar kapalı. “Kitaptaki anne kendim değil, büyükannem değil. Kimsenin 'öyle değildi' diymeden bana yazmakla ilgili.” Sonunda tamamen yeni bir şey yaratılana kadar detayların eklendiği ve bırakıldığı Silent Post'un fısıldayan oyunu gibi. Öte yandan, Czienskowski'nin yeni doğanlarla kendi deneyimlerinin metne girdiği kesindir. “Niyetimin aksine, doğumdan sonra, örneğin, aynı zamanda sorgulanmış bir misogyne eğilimleri bulduğumu buldum. Aynı zamanda, anne hakkında yazmama izin verip vermediğimi merak ettim. Marcel Reich-Ranicki bir zamanlar şunları söyledi: 'Bir zamanlar dedi ki,' kadının bir literatür ne hissettiğini düşündüğünü kim ilgilendiriyor? Böyle bir şey, “neslinin daha fazla yazarı gibi, bu yaş-beyaz adamın değirmenini geçersiz kılacak iyi bir şey. Annelik hakkındaki kitaplar şu anda haklı olarak Antonia Baum'dan Rachel Cusk, Julia Weber ve Daniela Dröscher'a, “Splitter” Czienskowski'nin gerçekten sallanan Leslie Jamison'a, “Yazılı olarak yansıtılan bu evrensel deneyim” rafları haklı olarak dolduruyor. Ancak, sadece bu tür literatürle kendi hamileliği ile ilgileniyordu.
“Çocuklar etraflarındaki her şeyi sünger gibi emiyor”
Buna ek olarak, “Ay iyi gidiyor” aynı zamanda suskunluk, odaya girmeyen kadınlar ve ebeveynlerimiz gibi olup olmayacağımız sorusu ile ilgilidir. Yazarın değerlendirmesi: “Çocuklar etraflarında her şeyi emerler, bakıcıları buna bağlı olarak çok fazla sorumluluktur. Bazen, sürücü lisansının önündeki ilk yardım kursu gibi doğumdan önce zorunlu bir ebeveyn kursu olmadığını inanılmaz buluyorum. Ama gerçek şu ki, hiçbir şey öngörülebilir değildir.”
Her durumda, kendi annesi negatif projeksiyon yüzünden daha fazla bir rol modeli gibi görünüyor. “Aslında ben zaten senden hoşlanıyorum.” Özellikle Czienskowski yirmili yaşlarına geri dönmek istemediğinden, bu zaman “zihinsel yüzme”. Ve Berlin'in kültürel bütçesinden uzak? Hayır, burada çok kök salmıştı. “Bazen Haberin Detayları gürültüsünü şeytanlaştırsam bile, benim iyiliğim için ihtiyacım var.” Harfler bir parça izolasyon anlamına gelse bile, çalışmak için de gereklidir. Geçen yıl yönetmen Lena Brasch tarafından düzenlenen Heilbronn Tiyatrosu için bir metin yazdı, bazen Deutschlandfunk için spotlar yazdı ve gazetecilik için de tamamen kaybolmadı.
Bunun dışında, özellikle zaman ve eksikliği hakkında çok şey düşünüyor: “Not uygulamam dolu.” Akıllı Telefonlar Konusunda Neredeyiz: Berlin Soundtrack nedir? Yaşam -faza bağlı. Spotify uygulamasına bir göz attıktan sonra, Addison Rae'nin şu anki popploriten olarak Lordes “ve” diyet pepsi “ve” diyet pepsi “olarak adlandırıyor, bu yüzden çoğunlukla ses kitapları veya podcast'leri, örneğin yıldız saati felsefesini ya da siyasi durumla ilgili olanları tercih ediyorsunuz, çünkü sanırım her özgür anda kendimi içerikle beslemek zorundayım, çünkü çocuk ile zaman çok case hale geldi”. Muhtemelen bu köy görünümlü West Berlin Tatilinde konuşmayı belirleyen film müziği: S-Bahn'ın tıkırtı ve turist roll davasını çeken.
Paulina Czienskowski: Ay iyi gidiyor. Roman. Çiçek Bar, Mart 2025. 192 sayfa, 22 Euro
Geri bildiriminiz var mı? Bize yaz! letter@Haberler