Testte küçük elektrikli araba Citroën ë-c3: Ve şimdi biraz gelişmiş
Küçük direksiyon simidi, kolaylaştırılması kolay araçlar
Yüksekliğe sahip küçük araba
Sarf malzemesi eksik
Dezavantajlı LFP hücreleri
Testte Citroën ë-C3: Yazılım, alternatifler, fiyatlar
Citroën ë-C3: Fiyat listesi
Citroën ë-C3: teknik veriler
Citroën için C3 en önemli modeldir: Avrupa'daki satışların neredeyse yüzde 30'unu temsil ediyor. Marka, gerçekte arıtma ve Fransız konforuyla eşanlamlı olarak, son zamanlarda Stellantide Grubu tarafından Dacia'ya karşı konumlandırıldı. İyi ve ucuz olmalı, C3. Manuel şanzıman, üç -bilişli ve temel ekipman “TU” 15.990 Euro'dur. Elektrikli motorlu ve 23.300 Euro'dan elde edilebilen 44 kWh çekiş piline sahip Ië-C3, kelime anlamında daha heyecan vericidir ve en pahalı ekipman hattında 27.800 avro için bir test arabası olarak mevcuttur. 314 km'lik standart bir aralıkla nasıl yaşıyorsunuz?
Bir yandan Fransa'da Tanrı gibi. Çerçeve de dahil olmak üzere gürültü izolasyonu iyidir ve ünite sessizdir. Süspansiyonların gelişimi yumuşaktır, ancak çok fazla değildir ve yuvarlanma konforu yüksektir. Citroën 2CV'de olduğu gibi aşırı olmadan giyilme eğilimi vardır. Eğriler için iyi salınır ve direksiyon iyi geri bildirim sunar.
Küçük direksiyon simidi, kolaylaştırılması kolay araçlar
Küçük direksiyon, Citroën ë-C3 maks. Direksiyon simidinden Peugeot'a benzer şekilde, sürücü hız göstergesi ve aralıkla arka şeride bakar. Kontrastlar ve okunabilirlik de güçlü bir güneş ışığı ile çok iyidir. Basit çözümlerin nasıl çalışabileceği her zaman şaşırtıcıdır.
Bu, Haberler artı “Elektro-Kleinwagen Citroën ë-c3 tarafından yapılan makalemizin okuma örneğiydi: ve şimdi biraz ince zımparalama”. Bir Haberler Plus aboneliği ile tüm makaleyi okuyabilir ve dinleyebilirsiniz.
Ne yazık ki, bu bağlantı artık geçerli değil.
Boşa harcanan eşyalara olan bağlantılar, 7 günlük daha büyükse veya çok sık çağrılmışsa gerçekleşmez.
Bu makaleyi okumak için bir test aboneliği doldurun ve bir ay boyunca tüm Haberler+ içeriğini ücretsiz olarak okuyun.